I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 9, 2011

Assalamualaikum. Hello semua! Hihihi apa khabar awak-awak semua? Sihat tak ni? Mudah-mudahan sikit kay. Hehehe okay lah hari ni saya nak cerita dekat awak-awak yang sedang membaca blog saya ni yang tahun depan  saya dah FORM 3! Ohhhh noooooo, PMR YAW! .__.


Nak tahu tak tahun depan saya kelas apa? Nak kena tak ni? HAHAHA. Okay-okay saya bagitahu eh. Next year saya dapat stay dalam kelas yg sama 3CEKAL.
Alhamdulillah, masa form 1 and form 2 pun saya kelas tu. Tapi yelah next year geng saya dah kurang sikit sebab ada yang pindah sekolah, yang naik kelas and yang turun kelas. Haiyooo, bosan lah saya nanti. Tapi takpa bosan-bosan tu saya boleh lah focus study. Hehe mungkin ada hikmah kan di sebalik apa yang jadi ni :)


 Hihi anyway, saya dah buat TIMETABLE HARIAN 2012. Hehe dalam timetable tu, saya dah tetapkan masa untuk saya study and berehat. Hihihi rasa macam semangat pulak nak PMR tahun depan. So for sapa-sapa yang next year PMR jugak, I want to wish GOODLUCK kay. Hehe mudah-mudahan next year all 97's can do the best for PMR 2012. InsyaAllah. Amin Ya Rabbal Alamin.


Okay lah sampai di sini je dulu post saya untuk hari ni. Nanti bila saya free, saya update lagi kay? Bye awak-awak semua. Thanks for reading. Iloveyouboo<3


Sincerely, Alioss :)

No comments:

Post a Comment