I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, September 30, 2011

Assalamualaikum and hai bloggie! Hihi ape khabar sume? Alolololo merajuk ke kite tk update post?
Alaaa jgn merajuk-2, ni haa tgk kite dh update post utk korang. kikikiki
Hihi okay, actually tkde cerite pun yg nak diberitahu pada kamu-kamu sekalian ni but sje lah kn nk post. *GATAL TANGAN* hahaha. Hehe ingat tak hari tu dkat fb saya buat in a relationship dgn Yoseob kan?
Heeeeeehh now dh tukar dh, nk tahu saya buat dgn spe? Betul nak tahu ni?

K..Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......................

Hihi saya in a relationship dgn BILLY DAVIDSON. 
Awwwwwwwwwwwww. dy comel gile. hihi. Korang tgk tak drama Hingga Akhir Waktu?
Kalau tgk mesty kenal. Dy comel. Hihi hensem sgt. Iloveyouu Billy<3

Kay tu first story, second is korang tgk tak drama Nada Cinta dkt astro ria yg pkul 6:30 petang tuh? Hihihi hero dy hensem gila enn? Oh My God, siape lagi klau bukan Randy Pangalila.
Heee seriously ohh, now I'm so addicted and suke sgt tgk muke Billy Davidson wlaupun citer dy dh hbis kt astro so tgk jelah dkat Internet kan. Hhehe Randy Pangalila pun suke sgt. Hihi lagi-2 klau time dyorg ni senyum. Handsome gile lah weyh! hahaha, Kay nak tgk gmbar Randy tak? Kjap eh...

Ni laaa dy Randy Pangalila. Hihi sama comel, sama handsome, sama smart dgn Billy Davidson.
HIHIHI I love you guys so much ohh wlaupun korang tk kenal saya tkpe if oneday ade jodoh kite jumpe kay? Randy and My Billy Billy Boo hihi. Kay saya ade ucapan jiwang skit ni utk Billy and Randy.

No matter whats going on, you guys will always in my heart. You guys will always on my mind.
You guys are the reason why I smile. I laughing and I happy all the times. I love you guys so much<3 RP and BD:)

No comments:

Post a Comment